7 Ekim 2012 Pazar

Kötü Yol, yola devam ediyor..



 

Kötü Yol, güzel bir yolda ilerliyor ve giderek tatlanıyor..Severek izlediğimiz bir şöhret hikâyesi biliyorsunuz..Aslında senaryonun ilerleyişinde biraz yavaşlık var. Hani sanki biraz daha hızlansa, olayların gelişimini biraz daha hızlandırsalar daha mı keyifli olacak bilmiyorum. Ama gerek oyuncular, gerek canlandırdığı döneme ait unsurlar konusundaki şıklık, dizinin sıkıcılıktan uzaklaşmasını sağlıyor. Ben keyifle takip ediyorum. 8.Bölüme gelen Kötü Yol’da bakalım bu hafta gözümüze neler takılmış..

Xxx     Reşat abi hayrola, pek ilgilisin Nuran’a. Ne oldu da bir anda ki evlenmeye karar verdin anlayamadım. Bana kalırsa, bu Reşat Nuran’ın ünlü olmasını bekliyor. Sanırım o zaman geldiğinde peşinde koşacak ama Nuran daha şimdiden Reşat’ın yolunu tıkadı. Hayır, efendim neymiş, Nuran ile evlenmeye karar vermişmiş..Duyunca dedim ki “Bakalım Nuran seninle evlenecek mi”. ???Nitekim Reşat’ı reddetti Nuran, Çok ta iyi yaptı. Ne karaktersiz bir adamsın sen Reşat..Nuran olmadı, Bedia’ya koştu, Bedia olmadı, patronunun kızına göz koydu. Dayağı da yedi en sonunda. Ben Reşat’ın yediği dayağa üzüldüm mü? Tabi ki Hayır…Şiddetin her türlüsüne karşıyım ama Reşat o dayağı çoktan hak etti..Adamın aşk meşk yaşamadığı bir Güllü hanım kaldı nerdeyse..

Xxx     Güllü Hanım demişken.. Bayılıyorum sana ben..O tavırlar, yukardan bakışlar, asil tavırlar ve düzgün cümleler, Leman’ı her defasında mat eden sözler..Leman ile bir araya gelmiyorlar mı, pür dikkat izliyorum. Zira lütfen inkâr etmeyelim, her erkek annesinin içinde biraz Güllü Hanım vardır.. Güllü hanim..pek çok erkek annesinin olmak istediği, çoğunun başardığı, bazısının hayalini kurduğu k.validedir.. Hele bu son bölümde Leman’a “Aslında sana acımak istiyorum ama öyle sevimsizsin ki içimden acımak gelmiyor” dedi ya...gözümden yaş geldi gülmekten.. Ah Güllü Hanım sen çok yaşa..Kayınvalidelerin şahısın..

Xxx     Ya Leman’a ne demeli.. Leman ah Leman..Vazgeç be kızım..Sen baş edemezsin bu Güllü hanımla..Her şeyden önce Leman fazla yapmacık, sevimsiz gerçekten..Kendi başarısızlığını biliyor ama kabullenmek istemiyor sanırım. Üstelik çok sinir bozucu bir sakinliği var. Bunu bilerek yapıyor elbette karşısındakini çıldırtmak için. Ve o sahte kahkahası ben deli ediyor özellikle. Hele film setine gitti ya, iki kaşık suda boğmak istedim. Yahu Nuran’a geçmiş olsun mu diyorsun, aşağılıyor musun belli değil. Zaten Leman böyle sete gelmeye devam ederse, bu film biraz zor biter benden söylemesi. Leman, içindeki istemeden ortaya çıkardığı kötülük bir yana..Pek güzel ama değil mi Allah için..Gördüğüm en sahte sarışın olur kendisi..Hele o kırmızı ruj, nasılda yakışıyor. Biraz da aklı başında olsa pekiyi olacak diye düşünüyorum..

Xxx Kenan farkında mısın bilmem ama sen Nuran’a âşık oldun bile..Oldun olmasına da pek ayran gönüllü imişsin sende..Leman ne olacak şimdi. Tamam, oyunculuğu iyi olmayabilir ama kadınla nişanlanacak kadar ümit verdikten sonra, Nuran’ı görür görmez elinin tersiyle itmen olmadı. Zaten Nuran’da sana pek gönüllü değil. Gerçi ben, Kenan ile Nuran arasında fena halde aşk kokuları alıyorum ama Nuran, sürekli arkadaş edebiyatı yapıyor Kenan’a. Bu saflığından ve hala Kenan’ın duygularını anlayamamış olmaktan mı, kendi duygularını dizginlemeye çalışmaktan mı, Leman faktörünün hala Kenan’ın hayatında yer almasından mı bilinmez. Ama her ikisi de, şiddetle bir aşka sürükleniyorlar, farkında olsalar da, olmasalar da..

Xxx Nuran maşallah günden güne güzelleşiyor. Şimdi hafiften makyaj yapmaya da başladı daha bir güzel oldu. Kendini şöhret rüzgârına kaptırdı gidiyor.. Ama açıkçası Nuran’ın neden annesi ve kardeşi ile yakından ilgilenmediğini anlamıyorum..Reşat’ın borcu yüzünden dayak yemesi üzerine, borcunu ödemeye kalkıyorsun, birikmiş paran olduğunu söylüyorsun, şimdi abin de hapiste, annen hala iki büklüm, terler içinde çamaşır yıkıyor. Yakışıyor mu sana Nuran Hanım. Reşat’a yardım düşünene kadar anneni kurtarmaya bak sen..Ayrıca sende bal gibi Kenan’a âşıksın fark etmedik sanma..Hem arkadaş muhabbeti yapıyorsun, hem her fırsatta elini tutuyorsun, hülyalı hülyalı bakıyorsun adama..

Şimdilik sakin sessiz yolunda yürüyen dizimizden bu haftalık bu kadar..Olayların biraz daha hızlanmasını dileyerek, sözlerimizi burada noktalayalım..

Siyah İnci’den sevgiyle…

www.twitter.com/blackpearl42





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder