13 Mart 2014 Perşembe

Kara Para Aşk izlemek gerçekten büyük keyif olacak..

Açıkçası tedirgin bir bekleyiş oldu benimkisi..

Çünkü bu sezonda da çok fazla dizi başladı ve bazıları aynı hızda sona erdi..İçlerinde kaliteli senaryolar, oyunculuklar olan dizilerin ömrü de kısa sürünce, tam da böyle sezonun ortasında başlayan yeni diziler için insan tedirgin oluyor doğrusu..

Bunlardan ilki Kurt Seyd&Şura idi..Neyse ki alnının akı ile işin içinden çıkmayı başardı.

Sırada Kara Para Aşk vardı elbette. Zira ekip çok sağlamdı, günlerce fragmanı yayınlandı, resimleri nette dolaştı ama açıkçası hikâyesi hakkında pek bilgi verilmedi…Dün akşam itibariyle de ekranlara merhaba dedi yeni dizimiz..

Bir de baktım ki, izlemekten keyif aldığım pek çok oyuncu orada…

Dip Not : Müzikler Toygar Işıklı diyeyim…Başka da ne diyeyim…Deprem etkisi yaratacak kadar çarpıcıydı melodiler..

Fatmagül’ün Suçu Ne ile gönüllerde taht kuran Engin Akyürek, bu defa çok farklı bir karakterle karşımıza çıktı. Aslına bakarsanız, her biri farklı idi bu defa…Komiser Ömer olarak izlediğim Engin Akyürek, Kerim karakterinden sıyrılmış, bambaşka biri olmuş..İlk bölümden büyüledi beni oyunculuğu ile..

Elif karakteri ile izlediğimiz Tuba Büyüküstün ise, gerçekten hem güzellik hem oyunculuk anlamında eşsiz bir şölen sundu adeta…Bu defa olmuş işte, ben onu 20 Dakika dizisinde izlemiştim en son ve ne yalan söyleyeyim, tam oturtamamıştım oradaki karakterin içine onu. Ama bu defa, mücevher tasarımcısı Elif karakteri ne hemencecik ısındım. Özellikle Elif’in parmaklarını süsleyen orijinal yüzükler dikkatimden kaçmadı…Yeni bir moda akımına sebep olacak kadar şıktı doğrusu..

Dip Not : Hikâye çok ama çok farklı..Yâda son zamanlarda buna benzer bir hikâye seyretmedim diyeyim…Bir o kadar da gizemli..

Ben bir oyuncuyu farklı karakterlerde izlemekten çok büyük keyif alıyorum. Eminim bir oyuncu için de değişik karakterler oynamak daha tercih edilen bir durumdur. Zira böyle olunca, oyunculuk gücünü daha iyi anlamak mümkün oluyor..Bu anlamda İlkin Tüfekçi beni çok şaşırttı ve keyif verdi dün akşam..İlk bölüm için fazla bir sahnede izleyemedim ama izlediğim kadarı bile yetti. Karadayı’nın o çıtı pıtı sevimli güleç Bahar’ı gitmiş, yerine huysuz, titiz, aksi ve eminim başarılı Komiser Pelin’i gelmiş. Yeni karakteri ile izleyicisini ve sevenlerini ters köşeye yatıran İlkin Tüfekçi, bana çok keyif verdi..

Hep aynı karakter oynamasınlar deyince, Nebahat Çehre’den de bahsetmek isterim. Şüphesiz ki oyunculuk gücüne edecek bir kelimem yok, haddimi bilirim. Ama yıllardır onu hep şehirli, zengin, bakımlı rollerde izlemektense, bir kez şöyle çok farklı bir karakterde izlemeyi isterim doğrusu. Tamam, çok yakışıyor böyle zengin ve asil kadın karakterlere, kendisi öyle zaten. Elif’in annesi Zerrin olarak ta cuk oturmuş rolüne. Umarım bir dahaki projesinde bunlardan farklı bir rolde izlemek mümkün olur.

Gizemli ve bir o kadar tehlikeli, hatta Elif’in ailesinin gizli düşmanı Tayyar olarak ise büyük bir ustayı ağırladı ekranlarımız. Erkan Can, döktürdü adeta..Nasıl yakışmış Tayyar karakterine..Nasıl tehlikeli görünüyor. İçim ürpermedi desem yalan olur…Üstelik dost görünüp sırtından vuranlardan Tayyar anladığım kadarıyla..Bakalım yeni bölümlerde ne tür kötülüklere imzasını atacak..

İlk bölümün en çok dikkatimi çeken iki karakteri Arda ve Metin oldu açıkçası..Komiser Arda, Ömer’in en yakın arkadaşı..Ahmet Tansu Taşanlar oynuyor Arda rolünü..Bana göre çok doğal, sevimli ve başarılıydı, çok sevdim Arda’yı..Muhteşem Yüzyıl’ın Mercan Ağa’sı Saygın Soysal, bu defa Psikopat kötü adam Metin olarak çıktı karşımıza. Şahsen Saygın Soysal’ı izlemeyi çok severim. Hem çok karizmatik ve karakteristik bir yüzü var, hem çok iyi oyuncu. Üstelik böyle psikopat karakterleri, güvenilmez karakterleri çok iyi oynuyor. Açıkçası çok keyif aldım onu izlemekten.

Dizinin hikâyesinden bahsetmeyeceğim, zira izlemeyenler için heyecanı kaçmasın. Henüz izlemediyseniz mutlaka izleyin derim ben…Farklı, çarpıcı, gizemli, heyecan dolu gerçekten..

Malum Çarşamba akşamı çok önemli bir gün diziler için…Kara Para Aşk bu anlamda çok şanslı diyebilirim. Zira Muhteşem Yüzyıl bu sezon bitecek..Merhamet dün akşam final yaptı. Zeytin Tepesi, iddialı olmasına rağmen, Merhamet’ten boşalan saate alındı. Zeytin Tepesi’nin yerine de, Ankara’nın Dikmeni isimli diziyi almışlar. Ki bana sorarsanız, birkaç bölüm sonra yayından kalkar..Zaten Kara Para Aşk karşısında hiç şansı yok..Hal böyle olunca, Kara Para Aşk dizisinin karşısında zaten bir rakip yok..Dolayısıyla Çarşamba akşamının gözdesi olur kolaylıkla.

Ekibin titizlikle çalıştığı belli, çekim kalitesinden müziklere, hikâyeden işleyişe, oyuncuların rahat ve sahici tavırlarına kadar, her hali ile beni büyüledi Kara Para Aşk..Şiddetle tavsiye eder, iyi seyirler dilerim tüm güzel yürekli canlarıma…


Siyah İnci’den sevgiyle..


www.twitter.com/blackpearl42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder