9 Haziran 2012 Cumartesi

Adını Feriha Koydum 64.Bölümde Şok üstüne Şok..


Aman Allahım !!! Hala şoku atlatamadım..Cuma akşamlarının, hepimizi ekranın başına toplayan, kâh ağlatan, kâh güldüren, kâh sinir eden ve reytingleri her hafta alt üst eden dizisi..Çok konuştuk hakkında, çok yazdık, çok söyledik. Çok beğendiğimiz de oldu, çok eleştirip sinir olduğumuzda. Ama şu bir gerçek ki, sevelim sevmeyelim, beğenelim eleştirelim, Adını Feriha Koydum bittiği zaman Cuma akşamları çok büyük bir boşluk olacak bundan eminim..

Dizimiz bu hafta gerçekten hepimizi şok eden gelişmelerle doluydu. Hangisinden başlasak inanın bende şaşırdım.

Öncelikle bu hafta Feriha ile Yavuz Sancaktar’ın karşılıklı muhabbetine şahit olduk bol bol. Onları seyrederken bir an şöyle bir düşündüm de, ne konuşuyorsunuz, neyi paylaşamıyorsunuz dedim ya. Konuştukları konu pek bir saçma sapan geldi bana. Ortada aslında ne dert var, nede bu kadar büyütülecek bir olay. Ece kızımız ısrarla Emir’le arasında bir şey olmayacağını söylüyor, Emir karısına zaten âşık, o kadar kötü olay olmuş bırakmamış, vazgeçmemiş, Feriha desen ailesini karşısına almış, iki yılın sonunda bu noktaya gelmişler, hala ne eski sevgili korkusundan bahsediyorsunuz ben anlamadım doğrusu. Yavuz kardeşim, sen kadınım kadınım dediğin Ece’ye böyle davranacağına git bir çiçek yaptır, güzel bir hediye al, böyle pat küt kıza dayat atacağına sevgi ve şefkat dolu kibar bir adam ol önce. Olmadı nikâh yap olsun bitsin. Kalkmış Feriha’ya Ece’nin boynundaki dövme niye hala orda diye sormaz mı birde. O dövmeyi sildiremediysen o senin kabahatin Yavuz Bey, Emir’e çamur atmaya, Feriha’ya sıkıntı yapmaya gerek yok boşu boşuna..

Gelelim Koray ile Gülsüm’e..Ben haftalardır yazdım, Koray ile Gülsüm birbirine âşık olmalı dedim. Pardon düzeltiyorum, Koray Gülsüm’e âşık olmalı dedim. Gülsüm zaten âşıktı zira. Her ikisi de severken gerçekten çok temiz seviyorlar. Koray’ın kalbinin iyiliği ile Hande’nin kötülüğü bir arada olmayacaktı, olmadı da zaten. Tam ayrılma aşamasında Koray Gülsüm’ün kıymetini anladı sanırım. Geçen bölüm, boşanma konusunu maddi çıkara dönüştüren Akif’in aksine Gülsüm’ün para istemek şöyle dursun, Koray’ın kokusunun olduğu tek bir yastığa razı olması bile benim nazarımda nasıl masum bir sevgiye sahip olduğunun kanıtıdır. Gülsüm’ün bu davranışı da Koray’ı etkileyen bir unsur oldu büyük ihtimalle. Gülsüm ve Koray’ın evliliği yanlış şartlarda ve yanlış şekilde başlamış ve bitme noktasına gelmiş olsa bile, gelinen noktada büyük ihtimalle Koray Gülsüm’e yaklaşacak. Hatta yaklaştı bile. Dilerim Koray’ın bu seferki ilgisi,şefkati ve yakınlığı yine içkinin tesiri ile yapılmış bir davranış değildir de her ikisi de mutluluğu bulurlar.

Bu arada Emir’in bu iş güç meselesi niye bu kadar problem oldu kardeşim ya. Bu adamın işi devlet memurluğu değil sonuçta. Feriha’nın bu konuda kapris yapması kadar gereksiz bir şey var mı? Adam gece çalışıyor zaten, işyerinde problemler varken gitmesi lazım olunca da gidiyor işte. Bunu bu kadar büyütmenin anlamı yok ki. Evet, tamam, tehlikeli bir işi var ama bunu Emir kendi istedi. Hoş Emir’in zaten kimseyi taktı yok son zamanlarda. Kafasına ne koyduysa onu yapıyor. Ama Feriha kardeşim, gururla karın doymuyor ne yazık ki. Mutlaka bir şekilde para kazanacak senin kocan. Emir, çok yoğun bir iş adamı olsaymış,sürekli seyahatte, yurtdışında olaymış ne olacakmış bilmem. Adam para kazanmaya çalışıyor ve kendine göre bildiği işi yapıyor. Bunu bu kadar büyütmeye gerek yok diye düşünüyorum ben. Allah aşkına Feriha bir gün huzur ver şu adama ya. Bir günde tersleme aksilenme bir kez de şöyle iyi yönünden görmeye çalış, destek ol şu Emir’e.. Babası ile de ipleri kopma noktasına gelen Emir, babasından gelen her türlü yardımı reddetmeye devam edecek gibi görünüyor. Babasını affetmesi çok zor görünüyor ve dolayısıyla da Feriha’nın tuhaf tuhaf gerginlikler çıkarıp bağırıp çağırmak yerine biraz anlayış göstermesi gerekiyor kanımca.

Bu haftanın en bomba ve şok edici sahnesi elbette ki Seher ile Akif’in mercimeği fırına vermeleri oldu.  Ne Akif’miş kardeşim bir geldi pir geldi maşallah. Rıza babanın gözünden kaçmayan ama Mehmet kardeşimin bir türlü anlayamadığı yakınlık, bu bölüm patlak verdi. Rıza babanın korktuğu başına geldi. Eminim pek çok seyirci de benim gibi tahmin etmişti bu yakınlaşmayı. Ama tahminlerimize rağmen böylesine çabuk ve mide bulandırıcı bir başlangıç beklemiyordum ben kendi adıma. Hele hele Feriha ile Emir’in evine gidip orada gündüz vakti paldır küldür kendilerini birbirlerinin kollarına atmaları cidden tam Seher’e yakışır bir davranış oldu. Saf Mehmet kardeşimden sonra, tam bir anasının gözü olan Akif ile işi pişiren Seher’in akıbetini çok merak ediyorum doğrusu. İşte en çok namustan, delikanlılıktan dem vuran, etrafına ahkâm kesip havalar atan, adamlık dersi veren Akif’in gerçek yüzü de buymuş..Aldı Seher’i, topladılar bavulları, atladılar taksiye, uçup gittiler bir anda. Ne diyelim gerisini Mehmet kardeşim ile Hatice hala düşünsün. Bu durum her ikisi içinde çok iyi ders oldu . Bakalım elinde bıçak Gülsüm’ü kovalayan, Feriha’ya namus, Emir’e adamlık naraları atan Mehmet şimdi ne yapacak. Yâda namus dersi konusunda kimseye fırsat vermeyen Hatice halamız ayılıp bayılmayla bu utancı aşabilecek mi? Gülme komşuna gelir başına diyelim ve seyrine bakalım en iyisi biz..

Gelelim haftanın ikinci bombasına. Aysun hanım ile Ünal Sarrafoğlu arasındaki yakınlaşmada bu hafta bizi şok eden ama en azından Akif ile Seher gibi bizi iğrendirmeyen bir yakınlaşmaydı. Hatta ve hatta tam isabet oldu diyebiliriz. Kadının zaten ikinci kocasını gördüğü yoktu. Küçük oğlu desen nerelerde Allah bilir. Her ikisi de önce Emir’i Feriha’dan kurtarmaya çalıştılar, baktılar olmuyor. Bu sefer Feriha’ya kafayı taktılar karı- koca..O da olmayınca en iyisi biz birbirimize kafayı takalım bari dediler sanırım. Ama ne şans varmış onlarda, daha öptük öpeceğiz demeye kalmadı Emir’e yakalandılar. Aysun hanım o panikle aylardır sakladığı gerçeği de ortaya çıkarıverdi. Meğer çoktan boşanmış öbür kocasından. E be kadın, bunu niye saklıyorsun ki sen. Ünal’ın çapkınlıklarından nasibini almak istemedi galiba ama zaten Ünal Sarrafoğlu’nun yanında bir tane sevgili göremez olduk biz farkındaysanız. Adam devlet memuruna bağladı resmen. Sabah işinde akşam evinde. Motosikleti de sattı herhalde ona bindiği de yok. Biz bunları düşünürken meğer Ünal Sarrafoğlu kocaman bir dönüşüm geçiriyormuş haberimiz yok. Adam pişmanmış meğer Aysun Hanımı kaybettiğine. E haksız sayılmaz o da ayrı konu. Aslında birbirlerini sadece oğullarının problemleri için görseler bile, Aysun hanım ve Ünal arasında bir yakınlık hep vardı. Birbirlerine kızsalar, bağırıp çağırsalar bile eninde sonunda bir araya geleceklerini düşünüyorum ben. 

Sırada üçüncü bombamız var... Sanem hanım ile Bülent kardeşime. Levent’in, kardeşinin servetini iade edipte onu özgür bırakınca Bülent eline şeker verilmiş çocuklar gibi şendi. Zaten çok ta isabetli bir karar olmuş Levent’in kararı. Zira Mahkeme günü Sanem Hanım layığını buldu ve rezil oldu herkese. Levent’in mahkemeye gelip te aralarındaki ilişkiyi ortaya dökmesi, Haldun’un ölümünün asıl sebebinin ortaya çıkması, Cansu’nun gerçekleri öğrenmesi valla benim hem bayıla bayıla hem de şaşkınlıkla seyrettiğim bir sahne oldu. Sanem hanımın bittiği anı görmek için epeydir bekliyordum ben şahsen. Ve fakat böyle aniden her şey ortaya dökülünce şaşırdım birden. Hande’yi de şöyle alnından öpesim geldi vallahi. İki senedir yaptığı en hayırlı iş bu oldu. Sanem hanımın mahkemeden kaçışı da evlere şenlikti doğrusu. En nihayetinde Sanem aldı bavulunu Seher gibi, Yanına da Bülent’i alıp yurtdışına doğru yola çıktı. Sanem hanım efsanesi de sanırım sona erdi böylelikle. Ben Sanem hanımdan çok Cansu’nun tekrar delirmesinden korkuyorum valla. Bakalım bu işin sonucunda kim karlı çıkacak göreceğiz..

Şok üstüne şok yaşadığımız bir bölüm daha böylelikle sona erdi. AFK tarihinde gelmiş geçmiş eh heyecanlı bölümdü dün akşamki bölüm. Önümüzdeki haftaki bölümün çok daha heyecanlı olacağı konuşuluyor şimdi. Bende merakla yeni bölümü bekliyorum. Sanırım senaristler son anda bizleri ters köşeye oturtacaklar…Şimdilik bizden bu kadar diyelim..


Siyah İnci’den sevgiyle..

www.twitter.com/blackpearl42


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder