9 Haziran 2012 Cumartesi

Adını Feriha Koydum 63.Bölüm Notları


Bu yazı biraz gecikti. Hatta çok gecikti farkındayım. Ama hani derler ya, hayat insan plan kurarken başından geçenlermiş diye. Son bir haftadır beynimde öyle çok kelime birikti ve öylesine karıştı ki hepsi birbirine. Ancak bugün toparlayabiliyorum kendimi de notlarımı da. Aslında Planlarım başkaydı ama Feriha severleri bekletmek istemedim. Ve fakat aksilikler peş peşe gelince 63.bölümü yazayım derken yarın akşam yeni bölümü seyredeceğiz. Yazıyı merakla bekleyenlerden öncelikle pek çok özürler dileyerek AFK 63.bölümden gözümüze takılanlara haydi hep beraber bakalım.

Malum Feriha kızımız sevgili eşi ile baba evine yemeğe davet edilmiş ve Emir kardeşim o bakmalara doyamadığımız yeşil gömleğiyle Rıza babanın elini öpmüştü. Hadi Emir tamam da, Feriha kızım sen hiç saçını taramaz mısın yahu? O saçının başının hali ne. Güzel bir fön çek, hadi fönü de geçtim düzgünce bari ayır şu saçını be kızım. Dolgu topuk ayakkabı, elbise giymeyi biliyorsun da saçını taramayı mı bilemedin. İnsan hiç olmadı kayınvalidesinden biraz giyim kuşam öğrenir.

Yemek pek hoş geçti doğrusu. Hele o kadar insan o küçücük masanın etrafına nasıl sığdı ben anlamadım. Maksat gönüller bir olsun değil mi canlarım. Hazır gönül demişken, bu Akif abimizin Seher’i yiyecek gibi bakıpta, yenge yenge diye özenmesi yok mu? Çok güldüm doğrusu. Bakın ben yine söylüyorum, bu Akif ile Seher’in bakışmaları, cilveleşmeleri hayra alamet değil. 

Bu bölümün yıldızı elbette ki Akif abimizdi. Aman Allah o ne saçma sapan bir insan öyle ya. Yemekte lüzumsuz lüzumsuz konuşmaları beni sinir etti. Neymiş efendim, damatların aileleri ile tanışacakmış ta, düğün resmi görmemişte, adetleri farklıymış ta bilmem neymiş. Yahu senin ağabey olduğun yenimi aklına geldi. Kardeşin evlenirken ortada yoktun, baban anneni terk ederken ortada yoktun, annen kimsesiz kalıp kapıcılık yaparken yoktun da şimdi gelmiş niye ahkâm kesiyorsun. Sahip çıkmak şimdi mi aklına geldi. Madem bu kadar delikanlısın, önce bir babana sahip çıkaydın da başka kadını sevip anneni ortada bırakmasaydı be Akif kardeşim. Hayır, sen namustan, edepten, mezhepten dem vuruyorsun da, öz kuzeninin hanımına bakışların hiç söylediğinle tutmuyor ona ne demeli. Madem o kadar dürüst delikanlısın, kardeşinin boşanmasından kendine maddi menfaat sağlamakta ne oluyor. Hoş Seher kızımızdan aklı alanın aklı başından gidiyor malum. Akif’e akıl verirken, “Gülsüm beş aylık evliliğinden alacağıyla, yedi sülalesini geçindirir” dedi ya..dedim ki artık sözün bittiği yer. Bu Seher’den korkulur..Vallahi ben bu Gülsüm’e çok üzülüyorum. Kızcağız ne yaptı ettiyse evliliğini kurtaramadı. Ben hep Koray’ın Hande’den sıkılıp Gülsüm’ü seveceğini hayal etmiştim ama ne yazık ki olmadı..

Sanem Hanım ise artık şık otel odalarındaki büyük ve gösterişli yatak odalarından Bülent’in küçük odasının daracık yatağına da girdi ya artık tam yerini buldu. Bülent’in de tek derdi Sanem ile birlikte olmakmış. Ayardır gülmeyen yüzü güldü adamın. Gülmesine güldü de hala çok sevimsiz ve itici geliyor Bülent bana. Hatta bir de üstüne abisi ile kıyas edersek aman Allah düşman başına diyeyim ben..Bu arada otelin işleri için çok kaygılanan Sanem hanıma da iki çift lafımız var elbette. Yahu kadın, sen şu yataktan bir çıkabilsen de işe güce vakit ayırabilsen belki biraz toparlayacaksın otelin işlerini. 

Bu bölümün en baba sahnelerinden birisi elbette ki Hande-Sanem kapışması idi. Gerçi kapışma da denemezdi aslında çünkü Hande açık ara öndeydi. Sanem gibi şeytani zekâya sahip entrikacı bir kadını alt etti ya, helal olsun dedim Hande’ye. Korkulur bu kızdan. Neyse ki son zamanlarda Feriha ile pekiyi anlaşıyorlar nazar değmesin. Bir dertleşmeler, konuşmalar, ağlaşmalar..Doğal olarak Hande kızımız, entrikalarının pusulasını Sanem hanıma çevirdi de rahatladık..

Bu arada bizim haberimiz yokken Emir, Ece’nin koruması mı oldu? Bu ne ilgi alaka öyle. O sevimsiz holding sahibimiz Yavuz Sancaktar ile karşı karşıya gelecek kadar önemli mi bu kız ben anlamadım. Zaten bana sorarsanız Ece ve Yavuz çiftinin dizinin kısır döngüye girmiş konusunu uzatmak ve ufak değişiklikler vermek dışında hiçbir fonksiyonu yok.  Sonra bu Yavuz kardeşim nasıl oluyor da koskoca holdingi yönetmek yerine, mafyacılık oyunları oynuyor. Hiç mi işleri güçleri yok bu adamların. Gece klubu basalım, adam vuralım, kız kaçıralım derken şirketleri altüst olacak haberleri yok. Ortada Ece ile Emir arasında bir ilişki yok. Yavuz abim niye dayılanıyor anlamıyorum. Kendi dayılandığı yetmezmiş gibi, zaten bir iki bölümdür yüzü gülen Feriha’nın da kafasını karıştırdı durduk yere. Allahım Yarabbi ne dövmeymiş bu böyle. Emir’de çıkıp kıza demiyor ki, yahu sen istersen bütün vücuduna adım yazdır, karımı seviyorum. Hele hele Ünal Sarrafoğlu’nun oğlunu dize getirmek uğruna o çakma mafya ile anlaşmasına ne demeli. Üstelik bir güzel yakalandı Emir’e. Ben orada Emir’in babasına bakarken gözündeki yaşları çok gerçekçi buldum. Bana açıkcası oğluyla bu derece uğraşması çok gerçekçi gelmiyor. Bu kadar iş çevirene kadar gidip oğluna sevgiyle anlayışla yaklaşsa, bu kadar yorulmayacak vallahi. 

Bana artık Emir ile Feriha’nın abuk subuk kavgalarından fenalık geldi. Emir’in aslında hiç alakası olmayan işler ve kişiler ile evliliği kadar ilgilenmemesi beni de yordu. Feriha’nın bağıra çağıra kavgaları üstüne tuz biber zaten. Ama ben Feriha’ya bu konuda hak veriyorum. Yahu sanane elin Ecesinden onun eski sevgilisinden. Kim ne yaparsa yapsın. Neymiş adama pabuç bırakmayacakmış ta bilmem neymiş. Kim kabul eder kocasının eski sevgilisi için kavgalara karışmasına. O yüzden Feriha’ya kesinlikle hak veriyorum ben..

Son sahnede ise Yavuz Sancaktar kapının önünde Feriha’yı yakaladı. Ne varsa artık bu kapının önünde. Hayır, Feriha sen ne zaman o kapının önüne çıksan başına bir iş geliyor, hala ne bu cesaret. Kocanı otur evinde bekle. Büyük ihtimal yeni bölümde , Yavuz Sancaktar Feriha kızımızı kaçırmaya teşebbüs ederek, Emir’i can evinden vurmaya çalışacak. Bakalım hep beraber seyredip göreceğiz. 

Bu bölüm fazla aksiyon ve hareket içermeyen bir bölümdü aslında. Finale yaklaşırken şu durgunluk biraz olsun bitse de bizde heyecanlı birkaç bölüm seyretsek diyorum. Bu haftalık bu kadar. Yarın yeni bölüm var. Bakalım bize yazacak bir şeyler çıkacak mı..

Siyah İnci’den sevgiyle..

www.twitter.com/blackpearl42


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder