21 Haziran 2012 Perşembe

Kuzey Güney Sezon Finalinden Kalemime takılanlar

 
Sezonun bana göre en iddialı iki dizisinden biri Kuzey&Güney..Sezon Finalini kendine yakışır şekilde yaptı. Yüreğimiz ağzımızda, gözlerimizi bile kırpmadan seyrettik eminim. Seyirciye şok üzerine şok yaşattılar, seyredenlerin tahminlerini zorladılar ve şiddetli bir final sahnesi ile veda ettiler bu sezona..

O zaman alalım kalemi yine elimize ve Kuzey&Güney sezon finali için söyleyeceklerimizi söyleyelim.

Ama aynı zamanda Kuzey&Güney için çok özel bir yazı geleceğinin de müjdesini verelim..

Sezon finalinin ilk sahnelerinde Kuzey, Ferhat abimizi alt etti, ya da öyle zannettik. Ferhat’ın kötülüğünün sonu yokmuş bunu da hep birlikte gördük. Kuzey, Ferhat’ı karısı ile vurmaya çalıştı ama planı ters tepti ne yazık ki. Ferhat’ı hafife almanın bedelini çok ağır ödedi..Ferhat için söylenecek bir söz var ise, kendi eşini bile gözünü kırpmadan intikam için öldürebilen bir adam olduğudur..

Biz Ferhat hapse girdi diye sevineduralım, Güney kardeşim, sanırım içgüveysi girdi değil mi..Bu kadar zenginliğe niye kendilerine bir ev döşemediler şaşırdım kaldım. Ne işin var hala Banu’nun evinde be Güney, çok mu meraklısın Ebru hanım ile Barış’ın suratını görmeye, sürekli gerilmeye. Ebru hanımın zaten o evin içinde şıkıdım şıkıdım kıyafetlerinden bana fenalık geldi. Anacım ne eziyet ne eziyet, her an kusursuz olmaya çalışmak ta zor olmalı. Yahu kendi evindesin be kadın, giy bir eşofman rahat rahat gez, aşağı in, yukarı çık topuklu ayakkabı, ince çorap ful kıyafet. Onu gördükçe aman iyi ki sosyetik değilim diye seviniyorum valla ..

Gecenin en baba cümlesi Burak’tan geldi..Ben ne annem için bir fırsat, ne babam için bir vicdan azabı olmuşum diyerek Burak yüreklerimize işlemeyi hedefledi ama ne yalan söyleyeyim ben pek etkilenmedim..Belki de Burak Çatalcalı’nın o sevimsiz, tatsız tuzsuz halleri ve tavırları yüzündendir kim bilir..

Ama Barış kardeşimin de foyası Burak sayesinde ortaya çıktı. Burak hem Barış’ın kendisini çağırdığını ortaya döktü, hem de Barış’a güzel bir ders verdi. Burak Servet avcısı olmadığını üzerine basa basa söylerken, Barış kendine biçilen para düşkünü imajını bayıla bayıla kabul etti, kendisine ne söylenirse söylensin, servetine ortak olmadığı sürece sorun yoktu çünkü. Bu noktada Barış o eski, ukala, kibirli, gözü dönmüş sevimsiz Barış oluverdi birden. Ve fakat aynı Barış, ilerleyen dakikalarda, yine romantik,uysal Barış olarak Cemre’ye evlenme teklif etti. Aslında sırf bu evlenme teklifi için bile bir yazı yazılabilir ama kısaca üzerinden geçersek eğer, Barış bu teklifi, bütün olanların üzerine, sırf Banu’nun ve Güney’in canını acıtmak için yapmış olabilir gibi geliyor bana. Onlar yüzünden huzuru kaçan Barış, aynı huzursuzluğu yaşatmak için gözünü bile kırpmadan Cemre ile evlenebilir. Ancak önemli olan nokta şu ki, Barış Cemre’ye karşı boş değil aynı zamanda. Hani bazen yanlış zamanda yanlış sözler edilir ya, Barış bu evlenme teklifini başka bir zaman yapsa idi, belki de Cemre’den daha olumlu bir tepki alacaktı. Barış kardeşimi henüz çözebilmiş değilim ama bu teklif Cemre’nin en zayıf olduğu anda, sanki çaresizlikten ve yalnızlıktan dolayı yapılmış bir teklif gibi oturdu içimize. Cemre, Barış’a güzel bir aşk,sevgi,evlilik, fedakârlık dersi verdi amma velâkin Barış çok ciddi de olabilir benden söylemesi.. 

Peki ya Cemre..Günden güne içindeki aşk ateşi ile yüreği dağlanan ve eriyen Cemre..Eriyen her damlanın gözlerinden yağmur gibi aktığı Cemre..Ağlamak kolay iş değil canlarım. Yürekten ağlamak hele en zoru. Peki ben Cemre her ağladığında neden ağlıyorum onunla beraber. Öylesine güzel, masum ağlıyor ki Cemre, insan kendini tutamıyor. İçinde büyüttüğü o aşk, bu aşkın giderek imkânsız hale gelmesi, bu sebeple daha da büyümesi ve canını yakması, bütün bunları Öykü Karayel’in kusursuz oyunculuğu ile bizlere sunması sonucunda ağlamak kaçınılmaz oluyor. Ve üstelik keyifli de oluyor açıkçası..Yüreğine sağlık Öykü diyorum ben canı gönülden..

Bu bölüme damgasını vuran diğer sahne, hiç şüphesiz Banu ile Güney’in uyduruk bir yüzük sebebiyle yaptıkları kavga oldu. Cemre’nin adını duyan Banu kıskançlık krizlerine girip te Güney’in yatak odasını dağıtırken, Güney Banu’nun bu yüzünü ilk kez görmenin şaşkınlığı içindeydi adeta.. Banu ile Güney işin en başında yüz göz oldular aslında. Ve Banu’nun aynı zamanda yüksek sosyete olmasına rağmen, ne kadar çirkinleşip ucuz kavgalar edebileceğini de görmüş olduk. Hele “Varoş Entrikası” sözü beni benden aldı canlarım. Güney’in ise sabredip hiç beklemediğimiz anda, beklemediğimiz şekilde patlaması çok iyiydi. Valla ben Güney’in yerinde olsam, derhal boşanırdım. Ömür boyu sürekli parası pulunu başıma kalkacak kadın, “benden uzak Cehenneme direk” olsun der arkama bile bakmazdım.. Alın size yüreğimiz ağzımızda seyrettiğimiz bir sahne daha..Performanslar için söylenecek tek bir kelime var oda muhteşem..Gerek Bade İşçil, gerek Buğra Gülsoy fevkaladenin fevkindeydiler. Özellikle Bade İşçil’in performansına hayran kaldım. Şımarık zengin kızı rolünün hakkını veriyordu da, bu sahneden sonra Bade benden tam puan aldı ve alkışı hak etti derim. Buğra için zaten ne söylenebilir ki. Adam artık oynamıyor, rol falan yaptığı da yok kimseyi kandırmasın, o anda Güney oluyor, onun gibi bakıyor, hissediyor, yaşıyor, yaşatıyor. Her ikisini de yürekten kutlayıp alkışlıyoruz. 

Banu bu kadarla kalmadı, gitti Cemre’nin evini taşlayarak dibe vurdu..Kusura bakmayın da bu Banu yüksek sosyete ise ben İngiltere Kraliçesiyim..Bu ne Çingenelik böyle. Tamam, Cemre’ye karşı her an saldırmaya hazırsın, onu bir tehlike olarak görüyorsun da, sen gidip evinin kapısına dayan, camını çerçevesini indir, üstelik çığlık çığlığa emin olmadığın bir şey için gerçekmiş gibi bağır çağır, elaleme rezil ol. Kıskançlığın temelinde, kendine güvensizlik yatar. Banu parasına güvendiği kadar kendine de güvenebilseymiş keşke. Hayır, olan Kuzey’e oldu. Cemre’den okkalı bir tokat yedi ama o tokadı sonuna kadar hak ettin Kuzey hiç kusura bakma. 

Ve eminim seyreden herkesin yüreğini burkan, yakan, acıtan, gerçek olmadığını bildiğimiz halde, gözlerimizde yaşlarla seyrettiğimiz son sahne..

Son sahne için bu yazının hemen arkasından, vakit kaybetmeden ayrı bir yazı yazacağım. Sadece son sahneyi ve o sahnenin kahramanlarını anlatan çok özel bir yazı sizinle olacak. Bu sebeple Sezon Finali için söyleyeceklerimize burada bir son verelim. 

Kuzey&Güney Sezon Finalini yapmış olsa da, bizlere tatil boyunca bir an bile gözümüzün önünden gitmeyecek bir bölüm sundu.. 

En önemlisi kadrosunda bu kadar genç oyuncu olup ta, bu büyük başarıyı elde etmeleri, şüphesiz ki, bütün oyuncuların kendilerini aşarak performans sergilemeleridir bana göre..

Bütün ekibin yüreğinden öpüyor, her birini tek tek alkışlıyorum..


Siyah İnci’den sevgiyle..

www.twitter.com/blackpearl42








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder