29 Nisan 2012 Pazar

Simay çöplükte, Cemre Barış ile, Zeynep telaşta..Kuzey Güney'de bu hafta

 
            Kuzey Güney, kuşkusuz bugüne kadar izlediğim en şeker, en eğlenceli bölümle karşımzdaydı bu hafta..Haydi o zaman vakit kaybetmeden konuşalım ve eğlenelim..

            Öncelikle Cemre kızımızdan başlamak istiyorum bu hafta. Geçen bölümün sonunda Cemre hatırlarsanız Kuzey ve Zeynep kardeşimizi öpüşürken yakalamış ve büyük bir yıkılmışlıkla evi terketmişti. Ama bu bölüm Cemre kaçmak yerine olayın üzerine gitti büyük bir cesaretle. Ve elbetteki Cemre severlerin büyük takdirini topladı. Aşk budur işte dedim ben ekran başında. Aşkı için savaşan kadın da budur. Açıkçası, Cemre’nin içinde kopan fırtınaya rağmen o sakin ve sanki hiçbirşeyden habersizmiş gibi davranışlarına bayıldım ve çok eğlendim ben. Cemre inadına onları zor durumda bırakıp sinir ederken, Zeynep kızımız da epey gerildi malum. Sahi bu Zeynep itici ve sevimsiz halleri yanında ne azgınmış be kardeşim ya. Kuzey’i yatağa atmak için çevirmediği dolap kalmadı kızın. Aman Allah ne meraklıymışsın be kızım. Dur biraz kendini ağırdan sat değil mi..Hayır Kuzey senin kadar istekli olsa neyse diyeceğim. Hele Cemre işin içine girdikten sonra, Kuzey’in “Aman ne yapsamda şu evden atsam kendimi dışarı” diye çırpınması yok mu. Görülmeye değerdi doğrusu. 

            Zeynep kızım, sana iki çift lafım daha var. Sen kalktın Cemre’ye dedin ya..Kuzey ile sevgiliyiz falan diye.

            Amenna…

            Lafımız yok….

            Amma velakin, Bir erkeğin sevgilisi olmak başka şey, kalbinde olmak başka şey Zeynepciğim. Hele ki sen, Kuzey’in aslında sana çok bayılmadığının da farkındasın, Cemre ile her bakışmalarını, her saniyelerini takip etmenden ve sürekli Cemre’yi uzaklaştırmaya çalışmandan bu belli oluyor. Cemre’ye bu saldırılarının altında yatan asıl gerçek, Senin ne kendine, ne Kuzey ile olan ilişkine güvenmiyor olman. Farkındayız ve diliyoruz ki en kısa zamanda Simay kadar olmasa da senin de sonun gelir güzelim. Fazla çabalama o yüzden..

            Simay mı dedik..Ben size daha geçen hafta ne  dedim canlarım. Bu Simay’ın sonu kendine yakışır bir çirkinlikte olacak demedim mi? Kadın illaki belayı üstüne çekecek. Şimdi de kilitli odaya taktı kafayı. Yahu Ferhat’ın yanındakiler bile cesaret edememiş,merak etmemiş sana ne oluyor. Açarsan kapıyı, yersin şamarı, yatarsın boylu boyunca bir çöplüğün içine işte. Cidden senaristlerimizi bu noktada alkışlıyorum, Simay’ı tam layık olduğu yere bıraktılar. Ben bile bu kadar güzelini beklemiyordum. Simay ölecek mi onu bilmem ama bu defa akıllanmasını diliyorum artık.

            Gelelim Barış kardeşime..Barış’ta bu bölüm beni çok eğlendirdi. Barış Cemre’nin peşine düştü..Öncelikle Venüs’ten kurtuldu. Zaten bir süredir nasıl kurtulsam diye düşünüyordu. Hatta bana kalırsanız, Barış, Venüs ile nişanlandığı gün takmıştı kafaya Cemre’yi. Başından beri Cemre’ye karşı içinde birşeyler olduğunu düşünüyorum ben. Hoş olmasa ne olur. Adam sırf Güney’in canını acıtmak, Güney’i sinir etmek için bile Cemre’ye yaklaşabilirdi. Ama Cemre’den etkilendi ve atağa geçti Barış. Hele o beraber konuşup içmeye gittikleri yerde çok güldüm ben. Barış nerdeyse Cemre’nin üzerine atlayacaktı. O nasıl bakışlardı öyle. Yakın zamanda bir yemekti, sinemaydı derken ikisi çıkmaya başlarsa hiç şaşırmam.  Ama bana kalırsa çok iyi oldu bu gelişme. En azından Kuzey kardeşim şimdi anlayacak eğriyi doğruyu. Şimdi netleşecek duyguları. Ve tepetaklak olacak dünyası. Öyle Zeynep ile hoppala yavrum gezip tozması, öpüşüp koklaşması değil. Bakalım Cemre’yi Barış’a kaptırma düşüncesi Kuzey cephesinde nasıl tepki görecek. Yalnız ben böyle bir ilişki olursa özellikle Ebru Hanım ve Banu’nun yüz ifadesini görmeyi çok isterim doğrusu. Müthiş keyifli olur eminim. Bir düşünsenize. Ana-kız Venüs’ü bile beğenip kabullenmezlerken, Barış şimdi Cemre’yi takıp gelir mi koluna. Vallahi Barış bu yapar mı yapar. Düşünmesi bile çok keyifli değil mi ?

            Güney ise giderek daha anlaşılmaz bir hırs dalgasının içine giriyor. Hayır yani anlamıyorum ben kardeşinin yükselmesinden bu derece rahatsız olması için sebep ne. Senin işinle alakası yok, başka bir ürün, başka bir çaba. Üstelik bir toplantı basmadığı kalmıştı onu da yaptı bu bölüm. Neydi o toplantıdaki tavırlar..Küçümsemeler, alaycı sözler. Ve tabi en sonunda kuzu kuzu kabul etmeler. Güney, Kuzey’e ne yaptıysa aynısını yaşadı o toplantıda ve elbette ki buda bizi çok keyiflendiren bir sahne idi.

            Güney yada Kuzey için ne söylenirse söylensin ama Sami Baba bu bölüm bir kez daha gönüllerimizi fethetti. Baba olmak, dağ olmaktır. Ama dağ olabilmektir aynı zamanda..Ve Sami Amca bu bölüm, hepimizin Sami Babası oldu. Oğlunun arkasında dağ gibi durdu. Yüreğini emeğini ortaya koydu. İşte dedim gözlerimden yaşlar akarak seyrederken, bu defa Kuzey başaracak ama Kuzey olduğu için değil, çalışacağı,koşturacağı için değil. Bu defa Sami Baba olduğu için..Sami baba bir destek, yürekten gelen bir güç, kızsada bağırsada evladı için ne gerekiyorsa yapacak kadar fedakar bir baba.  Buradan Mustafa Avkıran ustayı da saygıyla yürekten alkışlamak isterim. Böylesine zor bir rolün altından böylesine yüreklerimize dokunarak başarıyla kalktığı için. 

            E bu haftalık Kuzey Güney’den benim gözüme, gönlüme takılanlar bunlar..Şimdilik neşeyle kalın..

Siyah İnci’den sevgiyle..

www.twitter.com/blackpearl42


Not : Bazı okurların özel isteği var. Kuzey ve Cemre aşkı üzerine bir yazı istiyorlar. İkisi için ciddi bir yazı yakında yayında olacak. Müjdesini şimdiden vereyim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder