29 Eylül 2013 Pazar

A.Ş.K sizi çarpacak..




                Aşk, uzun süren tanıtım görüntülerinden sonra Çarşamba akşamı ekranlarımıza geldi nihayet. Açıkçası tanıtımları beni çok heyecanlandırmamıştı, izlemeye başlarken de belki bu duygudan olsa gerek, çok ta aman aman bir ilk bölüm beklemiyordum..

                Ama yanıldım..İyi ki de yanılmışım..Aşk ilk sahnesinden, son dakikasına kadar beni sarıp sarmaladı bir anda..Kadro bir yana, hikâyeyi de çok sevdim.

                Hazal Kaya, tenis hocası Azra karakterinde karşımıza çıktı. Hazal Kaya, gün geçtikçe oyunculukta kendini geliştiriyor doğrusu. Hem geliştiriyor kendini, hem de güzelleşiyor..Bakmalara doyamadım. Sıradan, orta halli bir ailenin geçim derdindeki kızı Azra, yaşadığı o zor hayatın etkisiyle vaktinden önce olgunlaşmış bir genç kız. Hayalleri var, aşka, sevgiye umudunu kaybetmemiş , hanım hanımcık bir kız. Hazal Kaya’yı çok yakıştırdım ben karaktere, daha da önemlisi o kendisini yakıştırmış, sindirmiş, gayet doğal ve rahat oyunculuk sergiledi ilk bölümde ve benden tam puan aldı..Hele hele aldığı kiloları da verince oynadığı tenis hocası rolüne tam oturmuş diyebilirim..

                Azra kızımızın sevgilisi Kerem karakterini ise Hakan Kurtaş oynamakta. Fragmanlarda, ben ikisini pek yakıştırmamıştım aslında. Sanki Hazal’ın o sakin ve olgun haline göre daha çılgın ve çocuksu gelmişti ama seyredince, Kerem’i de çok sevdim..Ama Kerem bir parça güvenilmez geldi bana. Sanki her an, her yanlışı yapabilir gibi görünüyor. Bakalım ilerleyen bölümlerde, hayat onu nasıl yanlışlara sürükleyecek..Hakan Kurtaş, bebeksi yüzünün altında bir delikanlı saklıyormuş, dizide bunu ön plana çıkarmışlar. İkisi birbirine çok yakışmış, aralarındaki aşk inandırıcı olmuş böylelikle..

                Muhtemelen, Azra ile Kerem arasındaki aşk çemberini kısa zamanda kocaman bir aşk üçgenine çevirecek olan karakterimiz ise Şebnem..Zengin kızı Şebnem..Havalı, paralı, üstelik çok ta güzel..Bir o kadar yalnız, kibirli, ama bir o kadar da sevgiye muhtaç. Üstelik Kerem kardeşime görür görmez âşık oldu. İlgisini de cesaretle belli etmekten çekinmedi..Aslı Tandoğan için ne söyleyebilirim bilmem. Her oynadığı karakterde biraz daha hayran kalıyorum kendisine. Çok çok iyiydi ilk bölümde..Bakışlarından, tavırlarına kadar şahane oynamış doğrusu. Şebnem hem çok güzel, hem çok hasta. Fazla bir ömrü kalmayan Şebnem ile yüzme hocası Kerem arasında ilk görüşte başlayan elektrik, muhtemelen şimşek etkisi yaratacak ve her ikisini de tehlikeli sulara sürükleyecek. 

             Şebnem’in annesi Neslihan rolünde ise daha şimdiden efsane olmuş Nebahat Çehre var..Nasıl bir karizması var bu kadının anlamıyorum. Nasıl havalı, nasıl hoş..nasıl giriveriyor her karakterin içine..Muhteşem Yüzyıl’ın unutulmaz Valide Sultan’ı, şimdi zengin, kibirli bir iş kadını oluvermiş. Aklıma bile gelmedi Valide Sultan hali izlerken. Öylesine güzel girmiş karaktere. Onun gibi bir ustayı bir kez daha izlemek kadar keyiflisi yok gerçekten..Diziyi beğenmeseydim bile, sırf Nebahat Çehre için izlerdim bunu da eklemeden edemem..Neslihan hanım, işine çok düşkün olduğu kadar kızına da çok düşkün.

                Azra’nın annesi rolünde yine iyi oyuncularımızdan Servet Pandur var. Onu Fatmagül’ün Suçu Ne dizisinden Vural’ın annesi olarak izlemiştik hatırlarsanız. Burada da kocası tarafından terk edilen ve iki kızının geleceğini düşünen sıradan bir ev hanımı rolünde..Azra ile Kerem aşkına çok ta gönüllü değil, zira kızı için daha iyi bir hayat istiyor.

                Şebnem’in abisi Can için de iki cümle etmek lazım, çünkü anladığım kadarıyla o da Azra’nın hayatını etkileyecek. Kaan Urgancıoğlu oynuyor Can rolünde. Azra’ya kafayı takacak gibi görünüyor ama bu zengin milletinin sağı solu belli olmaz elbette. Maşallah Azra’yı görür görmez hiç fırsatı kaçırmadan Azra ile ilgilenmeye başladı. Bakalım Can ile Azra arasında nasıl bir ilişki oluşacak izleyip görelim diyorum ben..

                Bir diğer ustamız Erkan Can, Kerem’in babası Rıza rolündeydi ama daha ilk bölümde intihar edip aramızdan ayrıldı. Bana kalsa, Erkan Can ve Rıza karakteri daha uzun süreyle beraber olabilirdi bizlerle..Hikâyenin genel gidişi itibariyle intihar eden Rıza babamız, oğlu Kerem’i ve ona bağlı olarak Azra’yı çok zor durumda bıraktı. Bu da bütün hikâyenin aslında başlamasına sebep oldu..

                Aşkını kurtarmak için aşkını feda edebilir mi insan? Bu ana fikirden hareketle yola çıkılan dizide, daha ilk bölümde hikâye öyle bir hale geldi ki, insan ister istemez bir sonraki bölümü hevesle bekliyor. Aşklarından başka pek bir şeyleri olmayan iki gencin, Azra ile Kerem’in, karşılarına çıkan ve boylarını aşan borcu ödemek uğruna girişecekleri oyun, onlara eminim aşkın en acı yanını da öğretecek. Oyuncu kadrosunun çok sağlam seçildiği A.Ş.K. bana göre bu sezonun en iyilerinden..Üstelik ilerleyen bölümlerde hayli hareketli ve karışık bir hale bürünecek hikâyesi ile eğer Çarşamba akşamlarınız boş ise A.Ş.K ile doldurabilirsiniz diyerek yazımızı burada noktalayalım.

Siyah İnci'den sevgiyle...

www.twitter.com/blackpearl42


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder