14 Haziran 2014 Cumartesi

Kara Para Aşk hak ettiği zirvede !!

Sezonun en iyilerinden Kara Para Aşk..Sezon finali öncesi bölümüyle beni ve eminim tüm seyredenleri ekran başına bağladı.

Küçük bir not düşeyim. 12.bölüm tam iki saat dört dakika…

Ama ben zamanın nasıl geçtiğini anlamadım…

Dizi geç başladı ama ilk 12 bölüm için şimdiden Çarşamba akşamını garantiledi benden söylemesi..Eminim yeni sezona bomba gibi gelecekler ve sezonun en güçlü dizilerinden biri olarak yollarına devam edecekler…Hak ettikleri zirveden de kolay kolay inecek gibi değiller benden söylemesi..

Dizinin aşk üzerine kurulmuş çok sağlam üç hikâyesi var malum…Elif ile Ömer, Nilüfer ile Metin, Pelin ile Arda…Bunlar dışında çok sağlam kurgulanmış bir hikâyesi ve senaryosu da var. Eylem Canpolat ve Sema Ergenekon yine harikalar yaratıyorlar..Zira bu üç aşk hikâyesi dışında, dizinin ilerleyen polisiye bir hikâyesi daha var ve gün geçtikçe gizem artıyor, olay karışıyor. Dizinin sağlam hikâyesine birde oyunculuklar eklenince değmeyin keyfimize…

Gelelim sezon finali öncesi 12.bölümde kalemimizin payına düşenlere…

Sibel’in gerçek yüzünü gören Ömer’in hayal kırıklığı izlemeye değerdi. Maşallah Sibel kızımız hiç göründüğü gibi mütevazı bir öğretmen falan değilmiş. Ciddi ciddi kurye çıktı kız. O yetmedi, şimdi kardeşi de aynı işe soyundu. Maşallah anneleri de kızlarını böyle işlere sokmaya ne meraklıymış. Her hastası olan yeraltı dünyasına karışacaksa vay halimize. Karşısına Metin’i almış, oturmuş kızını üç beş kuruş paraya kurye yapmış, sonra vazgeçtim, oynamıyorum. Ablasından sonra kurye olan kız kardeşin cesaretine hayran kaldım doğrusu..

Dip Not : “Gözlerinde bir orman saklıymış, yeni fark ediyorum” cümlesi kadar güzel bir aşk cümlesi duymadım !! Bravo Ömer’e ve ona bu repliği yazana..

Elif’e güvenen Ömer, onun kendisine söylediği yalanları öğrenince ne olacak çok merak ediyorum..Elif ile Ömer arasında yeni yeni filizlenen o aşk..O heyecan..İlk çekingenlikler..Yani bu kadar güzel mi anlatılır..Yazan yazmış, oynayanda oynamış canlarım..Hakkını yemeyelim..Bu bölümün en şahane sahnelerini Polonez köy gezisi sırasına izledik..Doyamadım ben seyretmeye. Elif ile Ömer arasındaki ilk yakınlaşma, birbirlerine sözlerle değilse bile, gözlerle yaptıkları aşk itirafları gerçekten çok güzel olmuş..Sezon finali fragmanında izlediğim kadarıyla da, bu aşk yeni sezonda içimiz fena titretecek şimdiden söyleyeyim..

Dip Not :  İlk bölümlerde yabancılığı attıktan sonra Engin Akyürek ile Tuba Büyüküstün arasındaki o müthiş uyum izlenmeye değer..Çok yakıştılar..

                Kafama takılan birkaç noktayı yazmak kaçınılmaz elbette. Mesela elmasların Kapalıçarşı’daki hep aynı adama götürülmesi biraz tuhaf değil mi? Ayrıca ölüm olaylarında, aile ölen kişiyi gidip nüfustan düşürmez diye biliyorum. Ölüm belgesi alınırken nüfus cüzdanı zaten teslim edilir, nüfustan düşürmek ölünün ailesinin işi değildir. Ömer, arabanın arkasından deli gibi koşan Elif’i aynadan niye görmedi acaba? Üstelik Ömer, Elif ile yemeğe çıkacağında kravat ayrıntısına niye takılır, zaten fazlasıyla yakışıklı değil midir? Kravat kimin umurundadır?

Dip Not : Ömer ile Elif sahnelerindeki müziğe bayıldım, bayıldım, bayıldım..

Hep Ömer kardeşimi konuşuyoruz ama Hüseyin Komiserimin hakkını da yemeyelim bence..Burak Tamdoğan, Hüseyin Komiser karakteri ile harika..Çok doğal, rahat ve kendine has şivesi ile benim favori karakterlerimden birisi kendisi. Kesinlikle en az kardeşi kadar karizmatik bir adam. Bir o kadarda temiz ve dürüst. Son bölümde Ali Komisere kefil olunca kendi kendime, ah be Hüseyin Komiserim herkesi kendin gibi biliyorsun dedim..Burak Tamdoğan’ın performansına hayran olmamak elde değil..Yüreği uzun yaşasın, bu yazının kocaman alkışları ona gidiyor..Hüseyin Komiserin karizmasını bitirmeye odaklamış olan eşi Melike ise, hafiften Karagül’ün Özlem’ini anımsatıyor. Sürekli iğneli laflar eden, her şeyi merak eden, huzurlu her ortamı bozmayı kendine adet edinen Melike, Özlem kadar tehlikeli olmasa da, ailenin sivri dil kadrosunu doldurmuş durumda..

Dip Not : Nilüfer çok tatlı ve hoş bir kız değil mi?

                Nilüfer ile Metin arasındaki gerçekten fırtınalı aşk nereye yürüyecek bilinmez, ama cidden çok zor bir ilişki olacağı kesin..Nilüfer’in Metin’e çok tutulduğunun hepimiz farkındayız, bir Stockholm Sendromu mu yaşıyor, yoksa gerçekten âşık mı diye düşündüğümde ben âşık olduğunu hissediyorum, Metin tarafında ise hep bir şüphem vardı ama bu haftaki bölüm Metin’in de ona âşık olduğunu hissettirdi, Yazının başında da söyledim ya, üç aşk hikâyesi üçü de çok sağlam ve derin..Metin gerçekten psikopat ama bir o kadar da âşık. Psikopat tavrının, aşkına gölge düşüreceği kesindi malum. Zira öyle de oldu, Nilüfer, kendi görüntülerinin olduğu Cd yi buldu ve bu aşk bundan sonra çok daha sancılı olacak besbelli. Ve fakat Nilüfer ile Metin, farklı hayat tarzlarına sahip iki insanın aşkına en iyi örnek sanırım..

                Pelin ile Arda arasındaki arkadaş muhabbetli aşk ise, hem sevimli, hem de merak uyandırıcı. İkisi arasında söze dökülmemiş o yakınlık, arkadaşız laflarıyla üstü kapatılan, henüz kabullenilmemiş bir aşk hikâyesi aslında. Her ikisinin de artık yalnız kaldıklarında yaşadıkları gerilim bu aşkın kanıtı olsa gerek, ikilinin arasında eninde sonunda yaşanacak mesleki arkadaşlığın aşka dönüşüm hikâyesini de merakla bekliyorum.

                Dip Not : Arda ile Pelin, her ikisi de hem şeker, hem sempatik, hem hazırcevap..

                Ömer ile Elif arasındaki, o hepimizi büyüleyen aşk ise, bu haftaya damgasını vurdu adeta..Hani âşık olunca insan, gözü hiç bir şey görmez, aklı hiçbir olumsuzluğu anlamaz, asıl gerçekler bilinmek istenmez ya..Ömer ile Elif’in ilk ciddi yemek buluşmasına da bu gerçeğin gölgesi düştü bu hafta…Hayatta bazen görünmeyen sınırlar vardır cümlesiyle Ömer öyle güzel anlattı ki bu farkı..Oysaki çok farklı hayatlar, farklı kazançlar, farklı alışkanlıklar arasında yaşanan aşk, bizim bildiğimiz aşk işte..Öyle güzel oynuyor ki ikisi de, izlerken gerçekten âşık zannediyorsunuz. Hele bu hafta Ömer’in Arda’ya yaptığı bir aşk tarifi vardı ki, daha güzel nasıl anlatılırdı bilmiyorum..

                Onu gördüğümde mutlu oluyorum, yanımda değilse bile bir şekilde aklıma düşüyor, çok garip bir şey, devamlı ismi zihnimde dolaşıp dolaşıp duruyor, ne yapıyor ne ediyor merak ediyorum, o güldüğü zaman içim ısınıyor, mutsuz olduğunda kalbim parçalanıyor, sence bu AŞK mı?

                Hem de nasıl güzel bir aşk diyorum ve bu aşk bize çok keyif verecek diyerek sezon finalinde olacakları merakla bekliyorum..

                Dip Not : Elif ile Ömer Polonezköy’de ATV ile gezi sahnesini bu aşka bir delil olarak sunabilirim..

             12.bölüm sonunda yine bizi şok eden gelişmeler oldu ve cinayet gecesi evde Elif dışında kimsenin olmadığını gördük, bu da yeni sorular ve yeni gizemler ortaya attı…Yeni sezonda ise Kara Para Aşk, tüm hızıyla devam edecek gibi görünüyor..Malum şu an Çarşamba akşamı yayında ve karşısında artık rakip kalmadı. Muhtemelen sezon finali de bomba gibi bir bölüm ile tatile girecek ve kendini çok özletecek..Şimdiden merakla bekliyoruz diyerek yazımıza son verelim.

                Siyah İnci’den sevgiyle…

                www.twitter.com/blackpearl42              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder