28 Şubat 2012 Salı

Feriha'nın yüzünü nasıl güldürmeli ?

Adını Feriha Koydum, birkaç haftadır artarak devam eden heyecan ve aksiyonu bu haftada koruyarak karşımıza çıktı. Feriha ile Emir, ne yazık ki evliliklerinin tadına bile varamadan büyük bir stresin içine girdiler.

         Ben bu Emir’in suçunu anlayamadım. Anlayan var ise bana anlatsın. Feriha’nın her fırsatta Emir’in üstüne gidip laf söylemesinden, tartışma çıkarmasından, sürekli Emir’i suçlayan ve sanki bütün bunlara sebep Emir imiş gibi davranmasından çok sıkıldım. Bu nasıl senaryo Allah aşkına? Koskoca Emir Sarrafoğlu kalkmış sana tost bile yapmış, sen daha ne surat asıyor, suçluyorsun adamı? Zaten evliliklerinin ilk günlerinde birbirlerini yediler bitirdiler kavga etmekten. Feriha’nın o suratsız hali ve her an Emir’i suçlayan tavrından, bitmez tükenmez kaprisinden vazgeçirin artık şu kızı. 

         Ayrıca Mehmet kardeşimin Feriha ve Gülsüm’e sürekli namus dersi vermesi de ayrı bir saçmalık olmuyor mu? Pardon da yani, Mehmet sen nasıl evlendin Seher ile acaba? Sen değil miydin dünya evine girmeden önce Seher’in yatağına giren. Üstelik senin Seher, senden önce de maşallah tanımıştı birkaç erkek daha. Şimdi sen evlenince Seher misler gibi oldu da, Gülsüm niye hala aklanmadı merak ediyorum.

         Feriha’nın Halası Hatice sultan(Ayşegül Uygurer) için ise iki çift güzel sözüm var. Şimdi ben bu kadını bilmesem, gerçekten derim ki köyden gelmiş, şehirde şöyle gezintiye çıkmış ve tesadüfen Feriha setine denk gelmiş. Yahu bir köylü kadın tiplemesi böylesine güzel yapılabilir mi? Allah için Zehra’dan sonra doğan boşluğu mükemmel şekilde doldurduğu için Ayşegül hanıma teşekkür etmek gerekir. 

         Birkaç bölüm sonra, büyük bir ihtimal ile Cansu’yu tımarhanede göreceğiz diye tahmin ediyorum. Kız iyice kendini kaybetti. Artık normal bir hayat yaşamıyor ve beni çok güldürüyor. Aslında gülünecek bir durumu da yok, tam tersine Sanem hanımın kötü niyetli oyunlarının kurbanı oluyor Cansucuk. Ama yine de her an Emir ile aralarında ilişki varmış tavrı da cidden hem üzücü hem de komik. Allah böyle saplantılardan hepimizi korusun. Bu arada Lara ile annesinin bu dizide neden gerekli iki karakter olduğu da bu bölüm ortaya çıktı. E malum, Sanem hanım sürekli birilerine kur yapıp, yataklarına girmekten evine fazla uğrayamıyor. Kadının yokluğunda da Lara ile annesi Cansu’ya bakıcılık yapıyor ne yazık ki. Lara’yı da bu bölüm uzun zaman sonra ilk kez tayt-çizme kombinasyonu ile gördük. Valla bence bu kız mini etek yerine bu tarz şeyler giysin. Hem yakışmış, hem yaşına uygun en azından.

         Bir de ben bu Levent’in annesi Nevbahar var ya, o kadının sürekli yoğunluğunu anlayamıyorum. Bu kadın ne iş yapar, ne yoğunluğu var, o burnu iki karış havada, kibirli tavrı nedir, bilen varsa bana anlatsın kardeşler.

         Seher kardeşimiz, inciler dökmeye devam ediyor. Geçen hafta evlilik=yatak gibi bir veciz söz ile bizi tanıştırmıştı kendisi. Bu bölüm ise, yine kendine yakışacak bir laf etti. Çocuk, kadının sigortasıdır dedi Gülsüm’e ve kendi aklınca Gülsüm’e akıl verdi. Sevgisiz, aşksız, saygısız, muhabbetsiz bir birlikteliği yürütmek için bir çocuk yapmanın onursuzluğunu hiçe sayarak hem de. Aman Seher senin tecrübelerin dursun kardeşim senin içinde. Sen kimseye nasihat verip te kendin gibi bir ilişkiye sürükleme kimseyi bence.

         Ve elbette ki bu haftanın yıldızı Aysun Hanım yani Ahu Sungur’dan da bahsetmeli. Kayınvalide gelin çekişmesinin en güzel örneklerinden birini sundular bize Feriha ile. Aysun hanım ile Feriha’nın kavgası bu haftanın en iddialı sahnesiydi. Yalnız Aysun Hanım sinir krizleri geçirirken, Feriha’nın o sakin hali de beni sinir etti. Feriha’nın sakin ama bıçak kadar keskin sözleri, karşılığında kendisine şiddetli bir tokat ile döndü elbette. Ama Feriha’nın ağzı da laf yapıyormuş isteyince bunu da görmüş olduk. Ahu Sungur ise kavga sahnesindeki performansı ile herkesi mest etti. Gözlerindeki öfke, sesindeki nefret cidden çok inandırıcı olmuş. Ahu hanımı da yürekten kutluyoruz. Ama ben Seher’e o pırlanta küpeleri kaptırdı ya, cidden çok üzüldüm. Hayır, Seher’e o küpeleri verecek kadar büyük bir bilgi de almadı, bu da Aysun hanımın evladı konusundaki çaresizliğini ortaya döken güzel bir ayrıntı idi.

Ve finalde Ferihacık yediği tokattan sonra evine geri döndü. Aslına bakarsanız bu ilişkinin devam edecek bir durumu kalmadı. Bu kadar sürünmez bir aşk. Zaten senaristlerin bu ilişkiyi nasıl düzelteceklerini çok merak etmekteyim. Umarım şöyle çok mantıklı ve üzerine söz edemeyeceğimiz kadar güzel bir senaryo ile toparlarlar durumu. Bakalım seyredip göreceğiz.

Siyah İnci’den sevgiyle.

www.twitter.com/blackpearl42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder